Vraag en antwoord

Ik kom uit de buurt en wil graag de bestelling afhalen, kan dit?

Ik heb geen winkel, maar je mag natuurlijk altijd je pakketje komen ophalen! Stuur dan een bericht via het contactformulier of neem contact op via whatsapp. Dan kunnen we samen kijken wanneer jij jouw pakketje kan komen ophalen.

 

Ik wil iemand verrassen met een product uit de webshop en dit meteen naar diegene sturen, kan dit?

Met heel veel liefde verstuur ik jouw cadeau naar de ontvanger. Bij het afrekenen kan je aanvinken dat het verzendadres anders is dan het factuur adres, hier vul jij de verzendgegevens van de ontvanger in. Jouw vriendin of vriend ontvangt geen mailtje met de track&trace of andere gegevens, die krijg jij! Je kan ook een kaart uit mijn collectie toevoegen met de schrijfservice, ik schrijf dan een kaartje en doe die bij het cadeautje!

 

Ik wil het pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen, kan dit?

Ik verstuur de pakketjes altijd zo snel mogelijk, helaas kan ik niet precies zeggen hoelang de verzending duurt bij PostNL of DPD, dit kan namelijk verschillen. Mocht je iets voor een bepaalde datum nodig hebben, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen en dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

 

Ik wil graag een notitie toevoegen over mijn bestelling, hoe doe ik dat?

Moet ik iets weten over je bestelling? Dan kun je een notitie over je bestelling toevoegen op de pagina van je winkelmandje, onder het kopje ‘notitie over jouw bestelling’

 

Ik wil graag een gepersonaliseerd product, kan dat?

Dit kan zeker! Op de pagina van het custom made bestek bied ik al het bestek wat ik verkoop aan, waar jij zelf een tekstje op kan verzinnen. Let op: Niet alle teksten passen op een bepaald bestek, hierover moeten we altijd eerst even overleggen.

 

Daarnaast kan ik ook illustraties of kaartjes maken voor je, zoals een gepersonaliseerde illustratie of een lief kaartje, neem hiervoor gerust contact op!

 

Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen?

Is er iets niet goed gegaan met het invullen van de gegevens? Je hebt bijvoorbeeld een verkeerde mail of huisnummer ingevuld, stuur dan een mailtje naar amourchapters@gmail.com met daarin je ordernummer en de juiste gegevens tijdig naar mij toe. Wanneer jouw pakketje al verzonden is, kan ik dit vanzelfsprekend niet meer wijzigen en neem ik dan ook niet de verantwoordelijkheid voor het onjuist invullen van (adres)gegevens. 

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Er zijn 2 vaste verzenddagen in de week, dit betekent dat jouw pakketje binnen 1-5 werkdagen verstuurd wordt. In de tussentijd ontvang jij mailtjes met daarin informatie over je bestelling, zoals de track&trace code. Pakketjes worden meestal tussen de 1-3 werkdagen bezorgd vanaf het moment van de verzending!

 

Ik heb een mailtje gestuurd dat mijn pakketje is bezorgd, maar dit is niet het geval, wat nu?

Wanneer jouw track&trace code aangeeft dat jouw pakketje bezorgd is, maar jij hem niet hebt ontvangen, dan kun je contact met mij opnemen en dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan om te kijken waar jouw pakketje blijft.  

 

Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Is er iets fout gegaan of kapot gegaan onderweg? Ben je niet tevreden?
Ik doe altijd mijn best om alles zo goed mogelijk te doen, dit vind ik vanzelfsprekend en super belangrijk! Maar af en toe kan er ook iets mis gaan! Sorry daarvoor, neem contact met mij op via amourchapters@gmail.com , het contactformulier of whatsapp en vermeld hierin je ordernummer, vraag/probleem/verzoek en dan zoeken we samen naar de beste oplossing!

Heb je een vraag? Stuur een Whatsappje!